Terms of Service
Last update: Nov 2020

Downtime

[1.] Smart Host is niet verplicht om uw Downtime te vergoeden.
[2.] SmartHost is verplicht om niet meer dan 48 uur per maand downtime te hebben.
[3.] SmartHost zal eventueel soms moeten updaten. SmartHost is niet verantwoordelijk voor deze downtime.
[4.] SmartHost is verantwoordelijk om te vermelden als ze gaan updaten en hierbij downtime van toepassing is!

Toestemming van het Personeel

[1.] SmartHost personeel is bevoegd om uw service uitschakelen als u achterstand heeft met u betaling. Of als uw service verlopen is.
[2.] SmartHost mag uw service pas verwijderen na 3 dagen dat het suspended is.
[3.] SmartHost mag uw service ontnemen als er illegale activiteiten worden gevonden.
[4.] SmartHost personeel mag niet zonder toestemming in uw console. Als dit gebeurt heeft u recht op een schadevergoeding.

Veiligheid op de Nodes en Servers

[1.] SmartHost is verplicht om uw gegevens te beveiligen.
[2.] SmartHost is verantwoordelijk om ervoor te zorgen dat uw gegevens veilig zijn bij een DDOS aanval.
[3.] SmartHost is verplicht uw data van uw goederen veilig te houden.

Betalingen & Annuleringen!

[1.] Betalingen kunnen niet geannuleerd worden.
[2.] De services van SmartHost zijn maandelijks opzegbaar. Als u uw service op zegt zal uw service stoppen op de einddatum.
[3.] SmartHost mag de server stoppen als er achterstalligheid is bij uw betalingen.
[4.] SmartHost mag uw server stop zetten als u het bedrag niet meer kan of wilt betalen.

Support

[1.] SmartHost is verplicht om u te helpen in een ticket. Binnen bepaalde maten en tijden.
[2.] SmartHost is niet verplicht om u te helpen in DM. Ook is SmartHost niet verplicht om te reageren.
[3.] SmartHost geeft geen support voor andere hosting m.u.v als u over stapt van hosting.
[4.] SmartHost kan op aanvraag uw server opnieuw instellen. Dit mag alleen gedaan worden door een Admin of hoger.
[5.] SmartHost personeel geeft binnen [09:00/21:00] support daarna gebeurt het ook, alleen is de reactie tijd minder snel.

Algemeen

[1.] Bij uw aankoop zal u automatisch akkoord gaan met deze voorwaarden.
[2.] SmartHost zal zich ten alle tijden aan deze voorwaarden moeten houden.
[3.] SmartHost mag ten alle tijden deze voorwaarden aanpassen.
[4.] SmartHost moet de klanten vermelden als deze voorwaarden worden aangepast.